Glæde i gardergården

Lørdag den 9. april var en lille delegation fra Aarhus Garderforening forbi Gardergården på Marselisborg, for at give de vagtgående gardere lidt godt i anledningen af påsken.

Vores formand, Niels Erik Kjær og Kasper Algren Vestergaard overrakte gaverne til garderne, Jan Creutzberg var fotograf, mens Major Jesper Lund sagde mange tak for at vi altid støtter op om garderne, når de besøger Aarhus.

Niels Erik, Jan og Kasper var glade for at kunne hjælpe, støtte op om vagten og at garderne passer godt på slottet og kongefamilien, mens de er her.

Alle tre glæder sig til, at næste gang Aarhus Garderforening krydser klinger med de vagtgående gardere, er til den traditionsrige detachement skydning den 5. juli 2022 mellem de tjenestegørende gardere og gamle gardere.

Her var Niels Erik, Jan og Kasper sikre på, at de gamle gardere nok skulle kunne give de tjenestegørende kamp til stregen.

Se mere om arrangementer her:

Detachementskydning