Fornøjelige timer med pattegris og hygge

Fredag den 24. juni havde vores kære formand, Niels Erik, åbnet dørene til Ristrup Hovedgård, og inviteret til helstegt pattegris og hygge. Det blev nogle fornøjelige timer sammen, hvor der blev snakket sammen på kryds og tværs internt i Aarhus Garderforening, men også blandt de gæstende gardere fra nær og fjern fra Randers, Viborg og Djursland.

Niels Erik og bestyrelsen i Garderforeningen for Aarhus og omegn havde også en gedigen overraskelse til os alle, da de havde fået to tambourer til at komme og spille for os, og de spillede for os tre gange i løbet af aftenen.

Der var også tid til at gå en tur i parken og se på Niels Eriks usædvanligt flotte bilpark, og som dessert havde vores egen Jørgen Vejbøl endnu engang kreeret nogle fantastiske Rubinstein kager, som blev spist helt op, der var ikke en krumme tilbage.

Det var virkelig en god og inspirerende sommeraften på Ristrup Hovedgaard, og tak til Niels Erik for at invitere os inden for.