Bowling

7. feb 2013

Bowlingturneringen var i år atter henlagt til et dejlig centralt sted nemlig Aarhus Bowlinghal i Eckersbergsgade.

Vi mødtes kl. 18:30, og efter fordeling af pladserne på banerne gik spillet i gang.

Der blev brugt rigtig mange kræfter på alle baner, så foreningen var nødt til at servere en øl/vand for at undgå, at nogen af spillerne gik sukkerkold.

De fleste nåede da også at spille to eller tre serier, før kræfterne var brugt op.

Under den efterfølgende middag bestående af meget velsmagende roastbeefsteg med flot tilbehør, var der præmieuddeling ved Per Bundgård.

Bedst i kampen om førstepladsen blandt pigerne var, som sidst, Kirsten Møller.

Andenpladsen blev besat af Lene Vejbøl og tredjepladsen tilfaldt Bente Lassen.

Thorleif Provstgaard blev, akkurat som sidste år, tilkendt en sikker sejr og han vandt vandretrofæet og kan i det næste år kalde sig mester i Garderforeningen for Aarhus og Omegns bowlingturnering.

Hos mændene tilkæmpede Knud Boye Nielsen sig andenpladsen og tredjepladsen gik til Jørgen Vejbøl.
Præmierne bestod af bøgerne ”Den Kongelige Livgarde 350 År”, søde sager og våde varer på flasker.

1964 Helge Kuno Pedersen.