Bowling hos Bown’n’Fun

18. feb 2010

Skanderborgvej 226, Viby.

Medlemmer med ledsager konkurrerer om de flotte præmier, som uddeles under den efterfølgende spisning.

Foreningens bowlingturnering i februar havde en god tilslutning. Mange havde taget deres makker med til en aften, hvor konen gerne måtte være den stærkeste del af familien.

Der blev kæmpet bravt med de tunge kugler, og alle havde faktisk fortjent at vinde.

Under den efterfølgende spisning blev præmierne uddelt, og hos det smukke køn var det atter engang Tove Mortensen, som spillede bedst, og som dermed løb med 1. præmien.

Hos mændene vandt Per Bundgård suverænt 1. præmien og den flotte vandrepræmie. Alle var imponerede af hans (lidt heldige) flotte resultat.
Knud Mortensen vandt 2. præmien og Peter Møller, som flere gange har været nummer 1, vandt 3. præmien.

De velfortjente præmier var hældt på flasker.

JUL 64 Helge Kuno Pedersen.